Filmy miłość, seks, zazdrość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, seks, zazdrość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Aviator

6,6
Bohaterem projektu jest Howard Hughes, amerykański miliarder, pilot i konstruktor lotniczy, który w 1935 r. ustanowił światowy rekord prędkości - 567 km/h, a w 1938 r. wykonał etapowy lot dookoła świata. Fabuła filmu opowiada o latach młodości Hughesa. Zaczyna się, gdy bohater reżyseruje jeden z ulubionych obrazów Scorsese'a Hell's Angels, a kończy w 1946 roku, gdy Howard romansuje z najznamienitszymi aktorkami Hollywood.

Burleska

6,7
Ali (Christina Aguilera) przyjeżdża do Los Angeles z małego miasteczka w stanie Iowa, aby rozpocząć swoją karierę w show biznesie. Zatrudnia się w podupadającym klubie "The Burlesque Lounge", gdzie po długich zmaganiach jej szefowa w końcu odkrywa jej talent.
Anna (Felicity Jones) jest Brytyjką, która w ramach wymiany studenckiej przyjeżdża do Los Angeles. Poznaje Jacoba (Anton Yelchin) i ich znajomość szybko przeradza się w miłość. Trudno jest im się rozstać, kiedy kończy się ważność wizy Anny. Dziewczyna postanawia więc spędzić z ukochanym jeszcze kilka dni. Ta decyzja ma fatalne konsekwencje. Anna otrzymuje zakaz wjazdu na terytorium USA. Jacob odwiedza ją w Londynie, gdzie pojawia się pomysł, by wzięli ślub. W międzyczasie Anna i jej rodzice walczą o cofnięcie zakazu wjazdu do Stanów. Sprawa ciągnie się miesiącami i młodzi kochankowie zaczynają powoli żyć własnym życiem.


Ajlawju

5,8
Łodzianin Adaś Miałczyński - krytyk literacki, dawniej próbujący swych sił w poezji - marzy o wielkiej miłości. Na czyimś ślubie zwraca na siebie uwagę atrakcyjnej blondynki, która okazuje się być Gosią (w pierwszej chwili nie rozpoznał jej) - jego znajomą sprzed wielu lat, kiedy oboje studiowali. Spędzili wówczas razem jedną noc, podczas której nic pomiędzy nimi nie zaszło... i na tym się skończyło. Czas ich rozdzielił, lecz teraz wystarczyła krótka wymiana spojrzeń, by zakochali się w sobie bez pamięci. Adaś będzie od tej pory spędzać "pół życia" w pociągach relacji Łódź-Wrocław (gdzie mieszka Gosia) i powrotnej. Gosia została nauczycielką. Pięć lat temu rozwiodła się z mężem. Po rozwodzie jest również Adaś. Oboje mieszkają z byłymi współmałżonkami i już prawie dorosłymi dziećmi: ona z córką, on z synem. Nocą, nad Odrą, Gosia i Adaś kochają się po raz pierwszy. Potem w łóżku wyznają sobie miłość, na której już wkrótce cieniem położą się ich cechy charakteru - jego obsesja na punkcie czasu i punktualności ("wariuje", gdy Gosia nie telefonuje o umówionej porze lub spóźnia się na spotkanie) oraz chorobliwa zazdrość, idąca w parze z kompleksem na punkcie własnej sprawności seksualnej; natomiast u niej pociąg do alkoholu. Ich związek, oparty na zasadzie przyciągania się przeciwieństw (ona jest ekstrawertyczką ze skłonnościami do nimfomanii, on - introwertykiem) to pasmo erotycznych rozkoszy, ale i cierpień, spowodowanych okresowymi stanami wzajemnej niepewności co do uczuć drugiej strony oraz częstymi rozstaniami. Wahadło wychyla się to w jedną, to w drugą stronę: między kochankami dochodzi do kłótni, awantur, a nawet rękoczynów, a potem znów oboje idą do łóżka i są mniej lub bardziej szczęśliwi. Największym utrapieniem będzie dla obojga długa rozłąka po wyjeździe Adasia na stypendium do USA. W szalejącej z tęsknoty Gosi, a zwłaszcza w odchodzącym od zmysłów stypendyście wyzwoli ona "zastępcze" reakcje i zachowania seksualne, o które wcześniej by siebie nie podejrzewali. Czy ich miłość wytrzyma tę próbę?
Margot (Kidman), niezależna i krytyczna pisarka z językiem ostrym jak brzytwa postanawia zaskoczyć swoją siostrę nagłą wizytą. Pauline, całkowite przeciwieństwo Margot, kończy właśnie przygotowania do swojego ślubu z Malcolmem (Jack Black), bezrobotnym artystą z wielkim sercem. Margot, wraz z synem Claudem (Zane Pais), niczym huragan wprowadza chaos w uporządkowane życie Pauline, intrygując jak nie dopuścić do planowanego małżeństwa.
Diana (Penélope Cruz) i Santi (Gabino Diego) poznali się w niecodzienny okolicznościach. On pracował w hotelu w Madrycie, w którym zatrzymali się The Beatles. Ona ukryła się pod łóżkiem w pokoju swojego idola Johna Lennona, aby wreszcie go poznać. Ich uczucie wybuchło nagle, ale nie dane im było być ze sobą. Po latach spotykają się równie przypadkiem w hotelu w Paryżu. Ona ma kolację z królem Hiszpanii, on zaś jest jego ochroniarzem. Obije ułożyli sobie życie, jednakże uczucie wybucha z nową siłą.
Richard Cooper (Chris Rock) jest odnoszącym sukcesy finansistą z piękną i inteligentną żoną oraz dwójką cudownych dzieciaków w domu. Zdaje się, że ma wszystko. Jednak pośród codziennych podróży do Nowego Jorku, niekończących się spotkań biznesowych, pieluch, bzdurnych programów telewizyjnych umysł Richarda jest całkowicie zdominowany przez jeden temat – kobiety.
Adrián, młody dyrygent filharmonii i jego dziewczyna Belén wydają się być w sobie bardzo zakochani. Któregoś dnia jednak nękana wątpliwościami dziewczyna znika, pozostawiając po sobie tylko tajemnicze i krótkie nagranie wideo. Załamany Adrián szybko znajduje pocieszenie w ramionach pięknej kelnerki — Fabiany. Spokój ich związku burzą nieustannie pojawiające się pytania dotyczące niewyjaśnionego zniknięcia Belén...
Ma na imię Mina (Valeria Marini), ale nazywają ją Bambola (Lalka). Po śmierci matki ona i jej homoseksualny brat Flavio (Stefano Dionisi) otwierają pizzerię. Mężczyzna o imieniu Ugo (Antonino Iuorio) pożycza pieniądze Bamboli, ale zostaje zabity w walce z innym jej chłopakiem, Settimio (Manuel Bandera). Odwiedzając Settimio w więzieniu, Mina spotyka sadystę o imieniu Furio (Jorge Perugorría) i nawiązują związek.
Dwóch chłopaków i dziewczyna, a wokół bujny las. Symboliczna przestrzeń, w której ci młodzi ludzie muszą skonfrontować się ze sobą, ze swoją fizycznością i seksualnością. Napięcie, jakie jest między nimi, i dramat ich uczuć są tak silne, że udzielają się widzowi. Niby nic się nie dzieje, a mamy wrażenie, jakbyśmy obserwowali sceny z początków świata, przeczuwamy, że każdy gest i każda decyzja są istotne, fundamentalne, że – być może – pozwolą nam rozwiązać zagadkę istnienia i własnej emocjonalności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…